Εκτύπωση

Γέφυρες χτίζουμε φράγματα γκρεμίζουμε

.

Την 6η Μαρτίου, ημέρα κατά της σχολικής βίας, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρουσίασαν δράσεις σχετικές με το πρόγραμμα «Σχολικός Εκφοβισμός», που υλοποιείται την τρέχουσα σχολική χρονιά.

Στην εκδήλωση, συμμετείχαν όλοι οι μαθητές του σχολείου.

P1060781.JPGScreenshot_7.jpgScreenshot_8.jpgScreenshot_9.jpgScreenshot_19.jpg

Η παρουσίαση ξεκίνησε με την παράσταση «Ο καραγκιόζης πάει σχολείο» από τον μικρό καραγκιοζοπαίχτη μας, τον Γρηγόρη (μαθητή της Α΄ τάξης!), ο οποίος ενθουσίασε μαθητές και δασκάλους με το χιούμορ, τις μιμήσεις και τους αυτοσχεδιασμούς του. Θυμηθείτε το όνομά του! Σίγουρα θα το ξανακούσετε, αν αγαπάτε τον καραγκιόζη!

P1060755.JPGP1060760.JPGP1060761.JPGP1060765.JPGScreenshot_4.jpgScreenshot_13.jpgScreenshot_14.jpgScreenshot_15.jpg

Στη συνέχεια, μαθητές από την Γ΄, Δ΄ και Ε΄ τάξη παρουσίασαν κείμενα και ποιήματα με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό, καθώς και σχετικές δραστηριότητες που έχουν πραγματοποιήσει στις τάξεις τους (το δέντρο της αυτοεκτίμησης, όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι κλπ.).

Screenshot_5.jpgScreenshot_6.jpgScreenshot_10.jpgScreenshot_11.jpg

Τα γυμνά κλαδιά του δέντρου που έφτιαξε για το σχολείο η κυρία Νίκη γέμισαν με χρωματιστά φύλλα στα οποία οι μαθητές έγραψαν μηνύματα κατά της σχολικής βίας.

Screenshot_1.jpgScreenshot_2.jpgScreenshot_3.jpgScreenshot_12.jpg

Κι επειδή η μουσική ενώνει και βοηθά «να χτίσουμε γέφυρες και να γκρεμίσουμε φράγματα», τραγουδήσαμε όλοι μαζί το τραγούδι "Διαφορετικοί", από το πολύ ιδιαίτερο μουσικό συγκρότημα Αερικά.

Η εκδήλωση έκλεισε με την προβολή της ταινίας μικρού μήκους «Οι μάσκες πέφτουν» που δημιούργησαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης.

Screenshot 1

 

Η σημερινή εκδήλωση μας έδειξε πως:

Οι λέξεις δεν πληγώνουν μόνο. Μπορούν και να παρηγορούν και να θεραπεύουν.

Τα χέρια δεν σπρώχνουν και δεν χτυπούν μόνο. Μπορούν και να αγκαλιάζουν.

Οι ανέκφραστες μάσκες μπορούν να πέσουν και να αποκαλύψουν το ανθρώπινο πρόσωπο που βρίσκεται από πίσω.

Η επιλογή είναι δική μας.


AdmirorGallery 4.5.0, author/s Vasiljevski & Kekeljevic.