vivliothΣε μια προσπάθεια να γνωρίσουν οι μαθητές τον μαγικό κόσμο των βιβλίων και να προωθηθεί η φιλαναγνωσία, λειτουργεί στο σχολείο μας Δανειστική Βιβλιοθήκη.

Στην κεντρική αίθουσα εκδηλώσεων, σ' έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, οι μικροί μαθητές μπορούν να επιλέξουν - σε ορισμένες ώρες και ημέρες - βιβλία που ανταποκρίνονται στην ηλικία, τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους. Έρχονται με αυτόν τον τρόπο σε επαφή με τα βιβλία, γνωρίζουν τους αγαπημένους τους ήρωες, ταξιδεύουν, ονειρεύονται, δημιουργούν τις δικές τους ιστορίες, παίζουν και συμμετέχουν σε δημιουργικές δράσεις.

Την οργάνωση και υποστήριξη της βιβλιοθήκης έχουν αναλάβει η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής Μόνικα Αθανασοπούλου με τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, οι οποίοι είναι πάντα πρόθυμοι να βοηθήσουν τους μικρούς μαθητές στην επιλογή και το δανεισμό των βιβλίων.

Η βιβλιοθήκη είναι ανοιχτή καθημερινά στο πρώτο διάλειμμα για τους μαθητές των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων και στο δεύτερο διάλειμμα για τους μαθητές των Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων.

Σας περιμένουμε!!

Γιατί να διαβάζει ένα παιδί λογοτεχνία

.

Ένα κείμενο για όλα τα παιδιά!

Γιατί να θέλει να ταξιδέψει με το υποβρύχιο του Κάπταιν Νέμο 20.000 λεύγες κάτω από τη σκοτεινή, μαύρη θάλασσα, ή να διασχίσει με ποταμόπλοιο τον γεμάτο αλιγάτορες Μισσισσιππή παρέα με τον αναμαλλιασμένο και αθυρόστομο Τομ Σόγιερ;

Γιατί να θέλει να πολεμήσει με τον Ιβανόη, ή τον Ντ? Αρτανιάν εναντίον όλων των κακών, ύπουλων εχθρών του κόσμου;

Γιατί να θέλει, όπως ο Πήτερ Παν να πετάξει στον ουρανό ή να πηδήξει με τη Μαίρη Πόππινς μέσα σε μια ζωγραφιά και να βρεθεί ξαφνικά στη χώρα του Ποτέ ή σ? έναν υπέροχο κήπο με πιγκουίνους να του σερβίρουν παγωτό σοκολάτα;

Γιατί να κοιμηθεί στη γλυκιά αγκαλιά μιας αρκούδας, όπως ο Μόγλης σε εκείνη του Μπαλού, ή ν? ανάψει φωτιά στο στομάχι μιας φάλαινας, όπως έκανε ο ψευτάκος ο Πινόκιο;

Γιατί να επιχειρήσει τον γύρο του κόσμου σε 80 ημέρες, ταξιδεύοντας σαν μικρός Φιλέας Φογκ, ακόμη και με αερόστατο, πάνω από επικίνδυνες, χιονισμένες βουνοκορφές;

Γιατί να ακούσει τις συμβουλές ενός πάνθηρα, ενός γρύλλου ή μιας μικρής νεράιδας που ακούει στο παράξενο όνομα Τίνκερ Μπελ;

Γιατί να θέλει να κονταροχτυπηθεί με ανεμόμυλους ή να καταδιώκει τον Μόμπυ Ντικ επί μήνες στις τρικυμισμένες θάλασσες;

Γιατί να βγει βόλτα στο δάσος με επτά νάνους ή να κρυφθεί στο καμπαναριό μιας μεγάλης εκκλησίας μ? έναν καλοκάγαθο καμπούρη, που οι φίλοι του, κάτι παράξενα πέτρινα ανθρωπάκια, τον φωνάζουν Κουασιμόδο;

Γιατί να θέλει να φανταστεί ότι είναι ο Μικρός Πρίγκιπας, ο Σεβάχ ο θαλασσινός, ο Αλαντίν, η Σταχτοπούτα, ο Όλιβερ Τουίστ, ο Δον Κιχώτης, η Ποκαχόντας, η γοργόνα Άριελ, ο Χάρρυ Πότερ;

Ότι μπορεί να συνομιλεί με αετούς, ιππόκαμπους, τίγρεις; Ακόμη και με φαντάσματα, ξωτικά και τζίνια;

Γιατί να θέλει ν? ανακαλύψει το μυστικό που κρύβει βαθιά μέσα του καθώς τα μάτια του τρέχουν πάνω στις λέξεις του βιβλίου;

Ότι είναι ένα μοναδικό, υπέροχο παιδί, που όμοιό του δεν θα υπάρξει ποτέ ξανά. Που σ? αυτόν τον νέο κόσμο που απλώνεται τώρα μπροστά του, όμορφο, μυστηριώδη αλλά κι επικίνδυνο, όλα όσα έχει φανταστεί και θελήσει μπορεί να συμβούν, φτάνει να έχει τη δύναμη να συνεχίζει, όταν τελειώσει το διάβασμα, να είναι ο εαυτός του. Που σημαίνει να δώσει κι αυτό μια μάχη, όπως όλοι οι ήρωες των βιβλίων του, εναντίον σε οτιδήποτε προσπαθεί να του αποδείξει ότι η ζωή είναι μια πληκτική, προβλέψιμη, πεζή ιστορία?

 

JavaScript must be enabled in order for you to use Google Maps.
However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser.
To view Google Maps, enable JavaScript by changing your browser options, and then try again.

2ο Δημοτικό Σχολείο Παραλίας

logo-big

  • 25ης Μαρτίου 71Α
  • Παραλία Πατρών
  • Τ.Κ.  263 33