Υγιής στάση σώματος – Βάδιση 06 Μαΐου 2026. Στις 6 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική παρέμβαση με τίτλο «Υγιής στάση σώματος – Βάδιση» από το Καραμανδάνειο – Γενικό Νοσοκομείο Παίδων στις εγκαταστάσεις του σχολείου, την οποία παρακολούθησαν όλες οι τάξεις.