Τα Αστεράκια της Ανάγνωσης
Κατά τον μήνα Μάιο έχει προγραμματιστεί διαγωνισμός ανάγνωσης των μαθητών της Α΄ τάξης με τίτλο «Τα Αστεράκια της Ανάγνωσης», ο οποίος έχει διοργανωθεί από τις εκπαιδευτικούς των δύο τάξεων. Με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, θα δοθούν βραβεία στους μαθητές.



