Εκτύπωση

Εσωτερικός σχολικός κανονισμός

.

     Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών του σχολείου μας.

    Στοχεύοντας στην ομαλή και δημιουργική σχολική ζωή, στην επίτευξη των παιδαγωγικών στόχων καθώς επίσης και στη δημιουργία και διατήρηση ενός ασφαλούς περιβάλλοντος για όλους τους μαθητές του σχολείου, ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διεύθυνση του σχολείου επιθυμούν να σας γνωστοποιήσουν τους βασικούς κανόνες οι οποίοι διέπουν την καθημερινή λειτουργία του, όπως αυτοί απορρέουν από τις ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις, τις παιδαγωγικές αρχές και την ομόφωνη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων:

 

1) Προσέλευση και αποχώρηση

Α) Προσέλευση μαθητών: 08:00 - 08:15. Στο διάστημα αυτό θα παραμένουν στον χώρο του προαυλίου. Η παραμονή τους μέσα στο κτίριο θα επιτρέπεται μόνο σε άσχημες καιρικές συνθήκες.

Επισήμανση: Μετά την ολοκλήρωση της προσευχής οι θύρες εισόδου-εξόδου θα παραμένουν κλειστές και δεν θα επιτρέπεται η είσοδος στον χώρο του σχολείου (2368/Γ2/9-1-2007 Εγκύκλιος και κεφ. Β, άρθρο 18 του Π.Δ.79/2017, (ΦΕΚ 109Α) του ΥΠ.Π.Ε.Θ.).

Β) Αποχώρηση μαθητών ΟΛΩΝ των τμημάτων: 13:15 - 13:20.

Η αποχώρηση των μαθητών/τριών που παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα του σχολείου μπορεί να γίνει στις 15:00 ή στις 16:00, όπως εσείς μας έχετε ήδη δηλώσει.

Επισήμανση: Πριν από τις 08:00 και μετά τη λήξη των μαθημάτων και την αποχώρηση των μαθητών στις 13:20 δεν υπάρχει στο σχολείο κανένα μέλος του προσωπικού αρμόδιο για την επίβλεψη των παιδιών. Συνεπώς το σχολείο δεν φέρει ευθύνη για τα παιδιά που περιμένουν, χωρίς τη δική σας επιτήρηση, έξω από την πόρτα.

Γ) Η είσοδος των μαθητών θα γίνεται από την κεντρική πόρτα επί της οδού 25ης Μαρτίου.

Επισήμανση: Παρακαλούνται οι γονείς να αφήνουν τα παιδιά τους στην είσοδο του σχολείου και να αποχωρούν πριν την έναρξη της προσευχής, ώστε να διευκολύνεται η ομαλή λειτουργία του σχολείου. Στο διάστημα αυτό δεν επιτρέπεται η παραμονή τους μέσα στον χώρο του σχολείου. Όσον αφορά τις σχολικές τσάντες, είναι απαραίτητο να ακολουθήσουν οι γονείς τις οδηγίες του σχετικού εντύπου του Υπουργείου ώστε να ελαφρύνουν οι τσάντες και να μην δημιουργούνται προβλήματα στην υγεία των μαθητών (Φ.7/531/129567/Γ1/15-10-2010 Εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ.).

Δ) Σε περίπτωση έκτακτης αποχώρησης μαθητή, μετά από συνεννόηση της διεύθυνσης ή του εκπαιδευτικού της τάξης με τους γονείς, ο συνοδός θα πρέπει να υπογράφει την υπεύθυνη δήλωση που βρίσκεται στο γραφείο των εκπαιδευτικών.

 

2) Ασφάλεια μαθητών

Α) Για λόγους ασφάλειας των παιδιών σας και εύρυθμης λειτουργίας της σχολικής μονάδας οι πόρτες του σχολείου θα ανοίγουν μόνο κατά τις προαναφερθείσες ώρες αποχώρησης. Ειδικότερα για τους γονείς που τα παιδιά τους παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα, παρακαλούνται να είναι συνεπείς στον χρόνο παραλαβής των παιδιών τους.

Β) Οι μαθητές δεν επιτρέπεται για κανένα λόγο να βγαίνουν έξω από το χώρο του σχολείου κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου.

Γ) Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα ή άλλη ηλεκτρονική συσκευή τόσο στον χώρο του σχολείου όσο και κατά τη διάρκεια των διδακτικών επισκέψεων ? εκδρομών σύμφωνα με την 137003/Δ1/25-08-2016 εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

 

3) Ρύθμιση θεμάτων υγείας

Α) Όταν ένας μαθητής απουσιάζει τρεις ή περισσότερες ημέρες, συνιστάται η προσκόμιση από τους γονείς ιατρικής βεβαίωσης, έτσι ώστε να προστατεύεται η υγεία των άλλων μαθητών. Εάν απουσιάζει για άλλους λόγους, οι γονείς υποχρεούνται να ενημερώνουν εγκαίρως το σχολείο.

Β) Για ευνόητους λόγους σε καμία περίπτωση δεν θα στέλνουν οι γονείς στο σχολείο τα παιδιά άρρωστα ή μέχρι να αναρρώσουν πλήρως.

Γ) Παρόλο που το εκπαιδευτικό προσωπικό δεν επιτρέπεται να χορηγεί οποιοδήποτε φαρμακευτικό σκεύασμα στα παιδιά εντούτοις κρίνεται σκόπιμο να ενημερώνεται για: α) ευαισθησίες ή αλλεργίες των παιδιών σε φάρμακα ή τροφές και β) τυχόν ιατρική αγωγή στην οποία υποβάλλονται ή κάποιο πρόβλημα που υπάρχει και το οποίο μπορεί να επηρεάσει την ψυχοπνευματική εξέλιξή τους.

 

4) Άλλα θέματα

Α) Για οποιοδήποτε παιδαγωγικό ή μαθησιακό θέμα μπορείτε να απευθύνεστε στον εκπαιδευτικό της τάξης ή της ειδικότητας κατά τις ημέρες και ώρες που ορίζονται.

Β) Για τους μαθητές των τάξεων Α΄ και Δ΄ απαιτείται η προσκόμιση Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή (Φ.6/304/75662/Γ1/21.5.2014, ΦΕΚ 1296 τ. Β ?/2014 ΚΥΑ). Η παράλειψη κατάθεσης του Ατομικού Δελτίου Υγείας μετά τον Σεπτέμβριο, συνεπάγεται τη φυσική παρουσία χωρίς ενεργή συμμετοχή του μαθητή/τριας στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και τις λοιπές σχολικές δραστηριότητες (εκπαιδευτικές επισκέψεις, αθλητικές εκδηλώσεις κ.λ.π.). (Φ.6/311/ 79278/Γ1, 21-5-2014, εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ.).

Γ) Μέσω της ιστοσελίδας του σχολείου 2dim-paral.ach.sch.gr θα μπορείτε να ενημερώνεστε για θέματα λειτουργίας του σχολείου. Επίσης, για σημαντικά θέματα θα δίνεται γραπτή ενημέρωση στα παιδιά.


    Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν μαζί σας για την επίλυση οποιουδήποτε προβλήματος, ώστε να επιτευχθούν οι κοινοί στόχοι. Ευχόμαστε ολόθερμα υγεία σε εσάς και στα παιδιά σας.

 

Με εκτίμηση

 

Η Διευθύντρια                                                   Ο Σύλλογος Διδασκόντων

2ο Δημοτικό Σχολείο Παραλίας

logo-big

  • 25ης Μαρτίου 71Α
  • Παραλία Πατρών
  • Τ.Κ.  263 33
  • τηλ:  2610522619
    2610523816
  • fax:   2610522619
  • email: 2dimpara@sch.gr