
Φεστιβάλ καινοτομίας Δυτικής Ελλάδας
Εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας παρουσίασαν άρθρο αναφορικά με την υλοποίηση προγράμματος eTwinning σε τάξη του Σχολείου μας. Το έργο αυτό πήρε το 1ο Βραβείο σε μια από τις χώρες των εταίρων μας την Ιταλία!
Σεμινάριο για Μαθησιακές Δυσκολίες
Εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας παρακολούθησαν σεμινάριο για τις μαθησιακές δυσκολίες και συγκεκριμένα το ΔΕΠΥ. Η κυρία Καραβόλτσου εξήγησε τα αίτια της συγκεκριμένης μαθησιακής δυσκολίας και τόνισε αρκετούς τρόπους αντιμετώπισης όπως το σύστημα των αμοιβών και τη σημασία της κίνησης μέσα στην τάξη.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Φαλτσέτα Άννα
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Φαλτσέτα Άννα


Τα Αστεράκια της Ανάγνωσης
Κατά τον μήνα Μάιο έχει προγραμματιστεί διαγωνισμός ανάγνωσης των μαθητών της Α΄ τάξης με τίτλο «Τα Αστεράκια της Ανάγνωσης», ο οποίος έχει διοργανωθεί από τις εκπαιδευτικούς των δύο τάξεων. Με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, θα δοθούν βραβεία στους μαθητές.
Υγιής στάση σώματος – Βάδιση
Στις 6 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική παρέμβαση με τίτλο «Υγιής στάση σώματος – Βάδιση» από το Καραμανδάνειο – Γενικό Νοσοκομείο Παίδων στις εγκαταστάσεις του σχολείου, την οποία παρακολούθησαν όλες οι τάξεις.
Γνωρίζοντας τη διαφορετικότητα μέσα από τη γραφή Braille
Με αφορμή δράση που πραγματοποιήθηκε με την πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών Άννα Φαλτσέτα και Παναγιώτα Ευαγγελάκου της Α΄τάξης του σχολείου μας , οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν βασικές έννοιες που σχετίζονται με τη συμπερίληψη, τη διαφορετικότητα και την αναπηρία. Με μεγάλη χαρά ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής Καρασπήλιος Παναγιώτης συζήτησε με τα παιδιά για τη σημασία του σεβασμού, της αποδοχής και της ισότιμης συμμετοχής όλων στο σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον.
Στη συνέχεια έγινε παρουσίαση της γραφής Braille και οι μαθητές γνώρισαν τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα με προβλήματα όρασης διαβάζουν και γράφουν. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό έγραψαν το όνομά τους στη γραφής Braille, συμμετέχοντας βιωματικά στη δράση και αποκομίζοντας πολύτιμες εμπειρίες και γνώσεις.


Βόλεϊ στο σχολείο
Την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026 επισκέφτηκε το σχολείο μας ο ομοσπονδιακός προπονητής Βόλεϊ κ. Δημήτρης Σπυρόπουλος ύστερα από πρόσκληση της γυμνάστριας κ. Αθανασοπούλου και ¨έπαιξε¨ με την ΣΤ΄ Βόλεϊ, μαθαίνοντας στα παιδιά καινούριες δεξιότητες και βελτιώνοντας την τεχνική τους. Για 2 ώρες οι μαθητές και οι μαθήτριες διδάχθηκαν και διασκέδασαν και οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τον κ. Σπυρόπουλο.


Εκπαιδευτική επίσκεψη στο "Πρώτο"
Στις 8 Μαΐου 2026 οι μαθητές των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εργοστάσιο Γάλακτος Πατρών «Πρώτο», όπου ενημερώθηκαν για τον τρόπο παραγωγής του.


Συμβιώνοντας αρμονικά με τα ζώα συντροφιάς
Στις 4 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε ενημερωτική δράση του ΚΕΠΕΑ Κλειτορίας – Ακράτας στις εγκαταστάσεις του σχολείου και συγκεκριμένα προς τους μαθητές των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων. Το θέμα της δράσης ήταν «Συμβιώνοντας αρμονικά με τα ζώα συντροφιάς», στο πλαίσιο της οποίας υλοποιήθηκαν σχετικές δραστηριότητες αλλά και παρουσιάσεις με διαδραστικό και βιωματικό τρόπο.







